КАПІТАНИ

Мета:  розвиток   уміння   сполучити   проголошення   звуку з початком видиху, чергування тривалого, плавного й сильного видиху; розвиток уміння довго вимовляти звук «ф» на одному видиху й багаторазово вимовляти звук «п» (п-п-п) на одному видиху; активізація м'язів губ.
Матеріал:   таз із водою та паперові кораблики.


Хід гри:На маленькому столі стоїть таз із водою, де плаває паперовий кораблик. Дитина сидить на стільці та дує на кораблик, вимовляючи звук «ф» або «п».
Дорослий пропонує дитині покататися на кораблику з одного міста до іншого, позначивши міста значками на краях таза.
Дорослий пояснює дитині, що для

того щоб кораблик рухався, потрібно дути на нього не кваплячись, склавши губи як для проголошення звука «ф». Можна дути просто — витягаючи губи трубочкою, але не надуваючи щоки. Кораблик за рівного «вітру» рухається плавно й упевнено пливе до мети.
«Але ось налітає рвучкий вітер, — говорить дорослий, — він віє нерівно: п-п-п». Дитина повторює та прагне пригнати кораблик до певного місця.
Дорослий стежить за тим, щоб під час вимовляння звука «ф» дитина не надувала щоки; звук «п» вимовляла на одному видиху два-три рази й теж не надувала при цьому щоки. Закінчуючи гру, дитина й дорослий разом співають:

Вітре, вітерцю, 
Вітрильце натягни! 
Кораблик жени! 
До річки Дніпра!

Комментарии

Отправить комментарий