Мета: розвиток звуко-фонематического аналізу, формування почуття ритму, розвиток здатності звуконаслідування.
Хід гри:Ведучий промовляє складові ряди з відстукуванням або відплескуванням кожного складу.
Дитині говорять: «Ти — веселий папужка, а папужки повторюють кожне слово. Чи зможеш ти повторити за мною та відстукати ребром долоні кожне слово? Будь уважний».
Дитина й ведучий сидять одне проти одного за столом. За командою дитина починає відстукувати й повторювати склади:
а) однакові — ра-ра-ра;б) зі зміною темпу (повільно — швидко) — ра-ра-ра-ра — ра-ра-ра-ра — ра-ра-ра — ра-ра-ра; ра-ра-ра-ра;в) із нарощуванням ряду — па — па-па — па-па-па — папа па¬па — па-па-па-па-па.
Необхідно стежити за досягненням координації голосу й рухів.
Комментарии
Отправить комментарий